Bestellen
Het bestellen van een of meerdere producten gaat in vier stappen. Alle stappen hoeven maar een paar tellen te duren.
1. Plaats het product in je winkelmandje
Ga via de knoppen op Home of het menu helemaal bovenaan naar de pagina's met producten. Selecteer het product die je graag wilt bestellen. Een overzicht van het product wordt getoond. Naast de prijs en de hoeveelheid, een korte omschrijving en een uitgebreide omschrijving van het product. Het liefst helpen wij al onze klanten persoonlijk. Onze productomschrijving proberen wij zo goed als mogelijk te doen. Als u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op 'Plaats in mandje'. Als u een gepersonaliseerd artikel wilt bestellen moet u eerst een afbeelding/foto of tekst toevoegen. Wilt u meer dan 1 product met dezelfde afbeelding/foto/tekst? Neem dan contact met ons op. Het product wordt in het winkelmandje geplaatst. Onze webwinkel geeft u hiervan een bevestiging en tevens de totaalprijs van uw mandje. Klaar met winkelen? Klik dan op 'Ga verder met bestellen' of het winkelmandje rechts bovenin de webwinkel.
2. Persoonlijke gegevens invoeren
Vanuit het winkelmandje zijn het maar twee stappen om uw bestelling definitief te maken. Om uw bestelling te kunnen verwerken hebben wij uw naam, adres en e-mailadres nodig. Al eerder bij ons gekocht en een account aangemaakt? In dat geval voldoet uw e-mailadres en wachtwoord. De rest wordt automatisch aangevuld.
3. Verzenden, ophalen of bezorgen kiezen
Kies zelf op welke wijze u uw bestelling wilt ontvangen. Verzenden, ophalen of bezorgen. De bezorgkosten voor uw postcode kunt u hier vinden. Momenteel kan dit alleen op zaterdag.
4. Bestelling bevestigen
Na het invullen van je gegevens is bevestigen alweer de laatste stap om de bestelling definitief te maken. Maar voordat het zover is bieden wij de mogelijkheid uw bestelling te controleren. Let op of de getoonde producten, ook de producten zijn die u wilt bestellen. Let ook op of uw adres gegevens kloppen. Bij de opmerkingen kunt u eventuele bijzonderheden doorgeven.
Voorbeelden:
- De bel doet het niet, graag kloppen.
- Of bij bezorgen een dagdeel van bezorging aangeven. Wij zullen dan ons best doen hier rekening mee te houden. We kunnen echter geen garantie geven dat dit ook lukt.
- Niet bij de buren.
Bij verzending hebben wij geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
Ziet alles er goed uit? Klik dan op de knop 'Bestelling plaatsen'. Na betaling is uw bestelling definitief. Per e-mail ontvangt u van ons een bevestiging van de bestelling. Hiervoor gebruiken wij het e-mailadres wat in stap 2 is opgegeven.